American medical association
Listado top ventas american medical association
Chapala (Jalisco)
At Lakeside Medical Group (LMG), we understand the unique healthcare needs of American and Canadian expats in Mexico. Say goodbye to insurance worries - we seamlessly coordinate with over 350 American and Canadian insurance plans. With our own facilities and independent specialists, receive top-tier medical care in Ajijic, Chapala, Guadalajara, Puerto Vallarta, and more. Membership is free, and you won't have any out-of-pocket expenses. Your well-being is our priority - enroll today. @ https://www.lakemedicalgroup.com/application Contact us for more details: WHERE TO FIND US Lakeside Medical Group (LMG) Hidalgo #148A in San Antonio de Tlayacapan Jalisco, Mexico 45920 Call: +52 (376) 766-0395 Website: https://www.lakemedicalgroup.com Email: info@lakemedicalgroup.com Toll Free Phone Numbers MEXICO: 01 (800) 681-9396 US / CA: 1 (888) 449-7799
Ver producto
México
POCKET CPR DE ENTRENAMIENTO EL NUEVO DISPOSITIVO PARA ENTRENAMIENTO DE LA RCP "POCKET CPR", HACE UNA MANERA FISICA Y MENTAL LA PRACTICA Y ADIESTRAMIENTO ANTE EL RITMO SUGERIDO QUE QUIERES REALIZAR EN LAS COMPRESIONES DE LA RCP. AUMENTA LA CONFIANZA Y REFUERZA LAS HABILIDADES APRENDIDAS EN EL ENTRENAMIENTO EN RCP. LA "POCKET CPR" LLEVA INSTALADO EL PROTOCOLO SUMINISTRADO POR LA AHA (AMERICAN HEART ASSOCIATION), INSTRUYE LOS SIGUIENTES PASOS: *MANTENGA LA CALMA *LLAMAR POR LA AYUDA *INICIAR RCP (PRECIO MAS IVA)
$ 3.530
Ver producto
Cuauhtémoc Distrito Federal (Distrito Federal)
WhatsApp 5617723733 Ciudad de México Beneficios particulares para reducir la tensión muscular mejorar el flujo sanguíneo y el drenaje linfático. Ayuda a reducir las hormonas del estrés dentro del cuerpo de una mujer embarazada. También aumenta los niveles de hormonas que tienden a ser bajas en las mujeres deprimidas. Conduce a una reducción en la ansiedad y preocupaciones de manera libre. A menudo hay una mejora en el estado de ánimo general después de un masaje. Las mujeres embarazadas a menudo encuentran que un masaje rejuvenece su energía porque les da la oportunidad de descansar y relajarse por completo. Para algunas mujeres embarazadas, el masaje puede aliviar las náuseas y la acidez estomacal. En otros, puede empeorarlos. Alivia las molestias cotidianas del embarazo, como dolor de cuello, dolor de espalda y pesadez en los huesos de la pelvis, calambres en las piernas, hinchazón de tobillos y pies y edema (retención de líquidos). Conduce a la relajación muscular y al alivio del dolor articular. El masaje durante el embarazo puede ser particularmente útil para las mujeres que experimentan dolor en el nervio ciático. Crea un sentido de conexión con otra persona, así como también establece una relación. Muchas mujeres embarazadas experimentan un cambio en su relación íntima con su pareja y sufren de 'falta de contacto'. El masaje durante el embarazo puede mejorar la progresión del trabajo de parto con mejores resultados de salud tanto para la madre como para su bebé. Las madres más relajadas pueden tener un menor riesgo de intervenciones durante el trabajo de parto y el parto. El masaje durante el embarazo puede brindar una oportunidad para que las mujeres dejen de hacer lo que están haciendo y se concentren en el placer de que alguien más haga algo solo por ellas. Sueño mejorado debido a que siente menos tensión muscular y, en general, es menos incómodo. La Américan Pregnancy Association dice que las mujeres pueden comenzar la terapia de masaje en cualquier momento durante el embarazo. Sin embargo, muchos terapeutas de masaje prenatal no aceptarán clientes hasta el segundo trimestre del embarazo. El primer trimestre conlleva un mayor riesgo de aborto espontáneo, y algunos terapeutas están preocupados de que el aumento del flujo sanguíneo durante un masaje pueda ser dañino. Cuándo evitar tener un masaje de embarazo: Si su proveedor de atención de maternidad le ha desaconsejado. Algunos masajistas tienen la política de no realizar masajes durante el embarazo durante el primer trimestre del embarazo de una mujer. Esto se debe al mayor riesgo de aborto espontáneo en las primeras 12 semanas de gestación. Si está en una categoría de embarazo de alto riesgo o ha tenido un parto prematuro anteriormente. Si tiene hipertensión inducida por el embarazo. Si tiene preeclampsia o hinchazón repentina con retención de líquido. Si experimenta dolores de cabeza severos. Si tener un masaje durante el embarazo la hace sentir enferma, aturdida, le produce dolor de cabeza o no disfruta de la experiencia. No sienta que tiene que hacerlo solo porque otros sienten que es una buena idea. A algunas mujeres realmente no les gusta que las toquen y consideran que los masajes son una intrusión de su privacidad. WhatsApp 5617723733
$ 250
Ver producto
4 fotos
México (Todas las ciudades)
¿En la búsqueda de un servicio de traducción de documentos oficiales? Somos Trebinaldi, miembro de ATA (American Translators Association) y expertos en traducciones certificadas en inglés y español. No demore sus trámites. Reciba su documentación en 24 h y al mejor precio del mercado. Actas de nacimiento, matrimonio, divorcio, defunción, etc., expedientes académicos, certificados médicos, declaración jurada, permiso de trabajo, documento de identidad, testimonio, permiso de conducir, pasaporte, carta de recomendación, apostilla, traducciones notariales, y toda documentación requerida para USCIS u otros propósitos. Visite nuestro sitio hoy mismo. www.trebinaldi.com/inicio
$ 15
Ver producto
3 fotos
Miguel Hidalgo (Distrito Federal)
AMERICAN LEGAL GROUP is looking for a TECHNICAL SUPPORT SPECIALIST reporting to IT Manager in U.S. Office. Monday to Friday 8.30 – 5.00 / 9.00 -5.30 p.m. Position Summary The Technical Support Specialist is responsible for providing desk side technical support based upon standard operating procedures, including troubleshooting and resolving any custom application, system or hardware issues. They act as a project resource when directed and work closely with their local, regional and global peers to ensure seamless IT service delivery and support for the end user and the IT department's strategic goals and initiatives. Accountabilities: •Provides excellent 2nd line/desk side incident, problem and request management support in accordance with documented processes •Resolution of all escalated Service Desk tickets and associated customer expectation management, •Effective and proactive communication of problems/issues that impact the business (e.g. outages) •Responsibilities: •Provide full life cycle management of all escalated incidents, requests and problems including troubleshooting research, investigation, isolation and resolution •Update and manage of all escalated tickets in accordance with local, regional and global Customer Services standards and processes •Work with the team to manage all local hardware assets and assist with hardware upgrades and tracking •Successfully meet timelines and/or budgets for assigned projects •Provide support to other IT teams by providing testing of new software packages and upgrades to existing software applications •Update and contribute to the Knowledge base to share expertise •Act as a technology resource to the Firm for industry trends, technology implementations (hardware and software) and change management issues •Repair and maintain all Firm-supported laser printers, laptops and desktops in accordance with firm standards •Participate in weekly moves (users moving to other offices and/or floors) •Configure and monitor equipment for high level meetings •Provide backup support for audio visual/video conference events (where applicable) Provide programming and move/add/change support for Cisco IP phones (where applicable) •Provide and manage print queues, monitor and troubleshoot print server issues (where applicable) •Effectively and proactively identify and communicate operations and business risks to appropriate levels of IT and management •Adhere to all IT and user quality assurance practices •Other duties and projects as required •Provide support on an overtime basis as needed to support the technical issues within the Firm •Provide on-call support as part of an agreed schedule •Under general supervision, monitor, document and update existing network systems and local server hardware and assist in implementation of updates and problem resolution •Business Relationship Management: •Provide high levels of customer support by being responsive, communicating proactively and managing expectations •Provide visible floor support by conducting weekly floor sweeps to increase business engagement •Attend user groups independently or with managers as required •Qualifications and Experience: •Knowledge of WINDOWS 10 AND ALL RELATED PROBLEMS WITH OS AND REGISTRIES •Advanced knowledge of MICROSOFT OFFICE SUITE 2016 IN ADDITION TO OTHER RELEVANT LEGAL APPLICATIONS (TIME RECORDING SYSTEMS, METADATA MANAGEMENT SYSTEMS, PDF CONVERTERS, MEDIA PLAYERS, DOCUMENT ENCRYPTION AND COMPRESSION TOOLS) •IN-DEPTH UNDERSTANDING OF AD INCLUDING ACTIVE DIRECTORY ROLE, EXCHANGE, TCP/IP, DNS, DHCP, VPN AS IT RELATES TO DESKTOP SUPPORT ACTIVITIES •Strong knowledge of hardware, printers and laptops and BlackBerry/iPhone and latest Android devices •Imaging and configuring PCs to Firm standards for rollout to users Ability to 'teardown' and repair all laser printers (where applicable) •Ability to build a clone computer and troubleshoot all computer hardware issues •Strong knowledge in replacing broken parts in laptops and troubleshoot all laptop hardware issues •Knowledge of document management systems and e-filing processes •High School Diploma or equivalent required •Associates Degree in related field is preferred or equivalent work experience •LAW FIRM EXPERIENCE A PLUS •Performance Traits (i.e., analytical, communication skills, problem solving abilities, etc.): •Ability to work well under own initiative and complete tasks without direct supervision •Ability to effectively prioritize and execute tasks in a high-pressure environment •Team player •Strong organization skills •Exemplary troubleshooting skills •Excellent time management skills •Excellent customer service skills, e.g. helpful empathetic approach; handles difficult customers and situations in a calm professional manner •Possess strong verbal and written communication skills •Support and encourage a positive team environment •Actively model desired work values and practices for others, including self-improvement, continuous learning and career development •Encourage team members to provide continuous feedback to each other and share information openly •Ability to mentor and direct other team members to ensure the completion of tasks •Education: •IT or related. •Bilingual, English strongly. Minimum years of Experience Required: •3-5 years progressive IT operational experience, preferably in a professional/ legal services environment. Salary: •$ 35,000 - $ 40,000 Benefits: Vision, dental, medical, life insurance. •PTU one month •14business vacation days •Paid parking •Polanco Area
$ 40.000
Ver producto
México (Todas las ciudades)
Lakeside Medical Group (LMG) - Your Health, Our Priority. We take pride in being the leading comprehensive managed care provider for American and Canadian expats in Mexico. Embrace convenience and coverage with your existing insurance - no deductibles or co-insurance. Our facilities and network of specialists are at your service in Ajijic, Chapala, Guadalajara, Puerto Vallarta, and other cities across Mexico. Enroll for free today and experience healthcare tailored to your needs. Call (376) 766-0395 for more information.
Gratis
Ver producto